Halmstad

I onsdags var jag med en del av familjen (= barnen, mamma, pappa, Mikael, Jonas, Lotta, Elliot och Lilly) på Halmstads äventyrsland. Det var lång kö in och massor av folk, inte konstigt då många ville svalka sig i värmen.
Dagen började bra med massa lek i vattenlandet, god mat och en del karuseller. För min del slutade dagen på ett tråkigt vis då jag gjorde illa fingret och hamnade på Halmstads sjukhus. Barnen kunde vara kvar på äventyrslandet, skickar ett speciellt tack till Jonas och Lotta som försökte förgylla deras dag trots att de emellanåt var lite nere. Hur gjorde jag då illa fingret? Slog fingret i ratten på en radiobil så nageln ställde sig upp som ett dasslock. Ortopeden fick operera bort det som fanns kvar (finns nu bara en liten bit kvar som kommer gå bort själv). Nageln var av långt in under nagelbandet samt att tummlederna fick en ordentlig kyss. Har vi skrivandets stund behövt söka läkarhjälp två gånger därefter för omläggning. Aj! Längtar tills allt är bra igen, kommer dock ta 6-8 månader innan nageln är ute igen. Men vill ha bort smärtan nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0