I ♡ HBG

Sista heldagen (söndags) i Skåne bestämde jag och barnen att vi skulle åka till Helsingborg. Vi åkte ner till hamnen och parkerade bilen...
...och gick till Gröningen där barnen åt sin inköpta lunch. 
På alla soptunnor längst strandpromenaden står detta. Felix säger varje gång vi är där nere vid havet -"Vem älskar inte Helsingborg, jag gör det (och så kastar han sitt  skräp)" Vem älskar inte Helsingborg undrar jag?
Denna dag valde vi att prova Tropical beach, där har aldrig barnen varit förut. Men de var inte imponerade. Botten var enligt Felix fulla med stenar med massa grönt på, men sen var det bättre ju längre ut man kom. Denna stranden har aldrig varit någon favorit inte ens då den låg skyddad av muren.
 
Kvällen avslutade jag med att träffa en gymnasiekompis, Cecilia Andersson ( Bengtsson). Det var som igår tyckte båda två, fast det var några år sedan. Kul när det är så!
Fotspåren försvinner snabbt, men inte ens minnen. Tack för denna gång Skåne, ses snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0