Arbete finns alltid...

Oj, när jag skulle skriva nästa inlägg upptäckte jag att förgående inlägg inte hade publiceras men det gör jag nu, vill tillägga att det är två helger sedan.
Tyvärr har det fallit tre stora träd i närområdet, som om vi inte hade ved innan :) Pojken min ville prova hjälmen, blivande röjare?
Behövs väl snopp o snippa för att säkra återväxten, eller?!
Det är höst men glädje är ändå att finna sommaren, i detta fall i sommarblomster.
Ryker i mängder gör det då man eldar färska granrusker...
Det blev en skörd på lördagen men efter andra turen på söndagen, blev det så mycket mer svamp (kantareller)! (Bilden är lördagens svamp) Så gott, hösten är allt lite bra.
Ohh... glöm inte min o Felix nya lilla vän, Paddington.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0