London

Första dagen i London börjar närma sig sitt slut. Jag och min dotter Julia är helt slut. Nu ska vi vila för att imorgon starta dagen med att besöka Madame Tussauds och därefter fler ställen, men dessa berättar jag om nästa gång som jag skriver.
Dagen började med avfärd från Norrtälje kl. 5 i morse för avfärd till Arlanda och därifrån till Heathrow i London.
London under inflygningen.
Promenad i höstvackra Hyde Park.
Vacker staty och kyrka i närheten av var vi bor, Lancaster gate.
Många vänder med the underground har det blivit idag, både kors och tvärs...
...bla till King cross och Harry Potter butiken.
Självklart hann vi med en vända på Primark också.
Kvällen avslutades med sen middag på Pizza Hut.
 
Godnatt, nu kryper vi ner i sängarna, nöjda och belåtna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0