Norrtälje badhus

Nu står äntligen Norrtälje badhus färdigt, det gamla var under all kritik tycker jag och många med mig. I helgen var invigningen men idag första gången för oss, mig och Felix. Felix har sett framemot att få åka dit!
Badhuset hade mycket att erbjuda både för stora och små, flera pooler, bubbelpooler, vattenrutchbana, vanlig bastu och ångbastu och mycket mer. Kommer bli en återkommande besökare! 
Glassätande i relaxen samt på tralldäcket med Norrtälje i bakgrunden. Dagen bjöd på varmt väder så det var bara härligt att sitta ute, förmodligen sista gången för säsongen i badkläder :(
Bad i en av poolerna som även kunde göras till en stor bubbelpool.
 
Ville inte fota så mycket mer inne på badhuset då det kan finnas folk som tar illa vid sig om de fastnar på bild. När jag fotade var det folktomt så ingen hade någon invändning :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0